Organikus mindennapok

Katyvaszok

Katyvaszok

Halloween császármorzsa (Paleo)

2015. október 31. - Marczinkó Ági

Az egyik reggel valami újra vágytam és neten megtaláltam a banános palacsinta receptjét, amihez csak 1 érett banán, 2 tojás és egy kis fahéj kell. Ezeket összekeverjük és palacsintasütőben kisütjük. Ez nagyon jól hangzott addig, amíg rá nem jöttem, hogy valamiért túl híg lett a tészta. Kidobni nem akartam, de valami ehetőt kellett vele csinálni, így született meg zöld császármorzsa, ami nagyon finom lett és kicsit ijesztő is.

Zöld császármorzsa 

brownie3.png

Hozzávalók

2 érett banán

3 tojás

6 evőkanál kókuszreszelék

3 evőkanál tökmagliszt

2 evőkanál kókuszzsír

Elkészítés

1. Egy nagy tálban keverjük össze az összes hozzávalót robotgéppel. A végén sűrűbbnek kell lennie, mint egy palacsinta tésztának.

2. Forró serpenyőbe felolvasztjuk a kókuszzsírt és minél kisebb darabokra szedjük szét.

3. Ha a darabok alja már barna és ropogós, akkor elkészült az étel. Egy jó cukormentes lekvárral érdemes tálalni.

Plusz tipp: nekem most nem volt időm, de érdemes rumba mazsolát áztatni és hozzáadni a masszához.

A bejegyzés trackback címe:

https://katyvaszok.blog.hu/api/trackback/id/tr628011431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása